کریم خانلویی, گیتی and موسوی نسب, سید نورالدین and فیاضی, عارفه (2009) مقایسهی میزان موفقیت دانشجویان رشتههای پزشکی و داروسازی در درس زبان انگلیسی با استفاده از دو روش آموزش مجازی و سنتی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 2 (2). pp. 13-16. ISSN 2251-9521
|
Text
edujournal-v2n2p13-fa.pdf Download (118kB) | Preview |
Abstract
زمینه و هدف: در این مطالعه تفاوتهای بین میزان موفقیت در دو روش آموزش سنتی و الکترونیکی درس زبان انگلیسی با هدف مقایسهی این دو روش مورد بررسی قرار گرفت روش بررسی: شرکت کنندگان در این مطالعه، دانشجویان پزشکی و داروسازی بودند. تفاوت بین میزان موفقیت دانشجویان از نظر رشتهی تحصیلی، جنس و نوع آموزش مورد بررسی قرار گرفت. یافتهها: یافتههای این مطالعه تفاوت محسوسی را بین دو گروه آموزش مجازی و آموزش سنتی نشان نداد. نتیجهگیری: این مطالعه گزارش Russel را که تفاوت معناداری بین دو روش آموزشی وجود ندارد، تایید میکند.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | آموزش مجازی، آموزش سنتی، ESP |
Subjects: | WB Practice of Medicine |
Divisions: | Other Journal > Journal of Medical Education Development |
Depositing User: | Touba Derakhshande |
Date Deposited: | 23 Aug 2017 03:40 |
Last Modified: | 23 Aug 2017 03:40 |
URI: | http://eprints.bpums.ac.ir/id/eprint/5756 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |