مقایسه‌ی میزان موفقیت دانشجویان رشته‌های پزشکی و داروسازی در درس زبان انگلیسی با استفاده از دو روش آموزش مجازی و سنتی

کریم خانلویی, گیتی and موسوی نسب, سید نورالدین and فیاضی, عارفه (2009) مقایسه‌ی میزان موفقیت دانشجویان رشته‌های پزشکی و داروسازی در درس زبان انگلیسی با استفاده از دو روش آموزش مجازی و سنتی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 2 (2). pp. 13-16. ISSN 2251-9521

[img] Text
edujournal-v2n2p13-fa.pdf

Download (118kB)
Official URL: http://zums.ac.ir/edujournal/article-1-11-fa.html

Abstract

زمینه و هدف: در این مطالعه تفاوت‌های بین میزان موفقیت در دو روش آموزش سنتی و الکترونیکی درس زبان انگلیسی با هدف مقایسه‌ی این دو روش مورد بررسی قرار گرفت روش بررسی: شرکت کنندگان در این مطالعه، دانشجویان پزشکی و داروسازی بودند. تفاوت بین میزان موفقیت دانشجویان از نظر رشته‌ی تحصیلی، جنس و نوع آموزش مورد بررسی قرار گرفت. یافته‌ها: یافته‌های این مطالعه تفاوت محسوسی را بین دو گروه آموزش مجازی و آموزش سنتی نشان نداد. نتیجه‌گیری: این مطالعه گزارش Russel را که تفاوت معناداری بین دو روش آموزشی وجود ندارد، تایید می‌کند.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: آموزش مجازی، آموزش سنتی، ESP
Subjects: WB Practice of Medicine
Divisions: Other Journal > Journal of Medical Education Development
Depositing User: Touba Derakhshande
Date Deposited: 23 Aug 2017 03:40
Last Modified: 23 Aug 2017 03:40
URI: http://eprints.bpums.ac.ir/id/eprint/5756

Actions (login required)

View Item View Item