تجربه مدیریت یک پزشک جوان در مورد یادگیری سازمانی

داوری, احمد (2001) تجربه مدیریت یک پزشک جوان در مورد یادگیری سازمانی. نشریه مدیریت سلامت, 4 (8). pp. 87-99. ISSN 2008-1219

[img] Text
jha-v4n8p87-fa.pdf

Download (607kB)
Official URL: http://jha.iums.ac.ir/article-1-794-fa.html

Abstract

بررسی به عمل آمده از مرکز بهداشتی ـ درمانی شماره4 شهرستان اردکان نشان داد، تعداد مراجعه کنندگان به مرکز با وضعیت عمومی و بهداشتی ـ درمانی منطقه و همچنین جمعیت تحت پوشش تناسب ندارد. مطالعات بعدی این نکته را مشخص ساخت که با وجود نیاز جمعیت تحت پوشش به خدمات بهداشتی و درمانی ، به دلیل پایین بودن نحوه و کیفیت خدمات ارایه شده ، مردم استقبال چندانی از مرکز به عمل نمی آورند . با این توجه ، سرپرست مرکز به صرف امکانات موجود و با اتکا به ایجاد انگیزش در کارکنان از طریق ضابطه مند کردن امور ، تغییر در الگوهای رفتاری کارکنان ، ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی ـ درمانی ، جلب رضایت مردم نیازمند و به تبع آن افزایش درآمد مرکز را به ارمغان آورد.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: انگیزش کارکنان ـ رفتار سازمانی .
Subjects: Z Bibliography. Library Science. Information Resources > ZA Information resources
Divisions: Other Journal > Journal of Health Administration
Depositing User: سمیه باغبانی
Date Deposited: 06 Sep 2017 06:06
Last Modified: 06 Sep 2017 06:06
URI: http://eprints.bpums.ac.ir/id/eprint/5865

Actions (login required)

View Item View Item