ارتباطات در مدیریت

تعاونی, سیمین (2002) ارتباطات در مدیریت. نشریه مدیریت سلامت, 5 (13). pp. 71-75. ISSN 2008-1219

[img]
Preview
Text
jha-v5n13p71-fa.pdf

Download (1MB) | Preview
Official URL: http://jha.iums.ac.ir/article-1-190-fa.html

Abstract

ارتباط تبادل اطلاعات، نظریات ، احساسات ، افکار و حقایق بین دو یا چند نفر اطلاق می شود که از طریق نوشتن ، کلام ، اشارات، علائم چهره و ... صورت می گیرد . ارتباط ممکن است به صورت های مختلف اتفاق بیفتد . برقراری ارتباط یعنی رساندن نظرات و احساسات به یکدیگر. بدون چنین ارتباطی ، کار گروهی میسر نخواهد بود. در سازمان ها ارتباطات نقش و جایگاه ویژه ای دارد. برای مدیریت صحیح ، برقراری ارتباطات مؤثر از اهمیت بسزایی برخوردار است. ضمن برقراری ارتباطات مؤثر ، ارتباطات سازمانی بهبود می یابد. این مقاله با هدف دستیابی به نقش و جایگاه ارتباطات در مدیریت ، نگاهی گذرا به ارتباطات سازمانی ، نقش و جایگاه ارتباط در سازمان ها ، اثربخشی ارتباطات سازمانی ، بهبود تبادلات سازمانی ، ارتباطات مؤثر در گروه ها دارد.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ارتباطات، ارتباطات سازمانی، اثربخشی ارتباطات، شبکه های ارتباطی سازمان
Subjects: Z Bibliography. Library Science. Information Resources > ZA Information resources
Divisions: Other Journal > Journal of Health Administration
Depositing User: سمیه باغبانی
Date Deposited: 11 Sep 2017 05:44
Last Modified: 11 Sep 2017 05:44
URI: http://eprints.bpums.ac.ir/id/eprint/5875

Actions (login required)

View Item View Item