تعاونی, سیمین (2002) ارتباطات در مدیریت. نشریه مدیریت سلامت, 5 (13). pp. 71-75. ISSN 2008-1219
|
Text
jha-v5n13p71-fa.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
ارتباط تبادل اطلاعات، نظریات ، احساسات ، افکار و حقایق بین دو یا چند نفر اطلاق می شود که از طریق نوشتن ، کلام ، اشارات، علائم چهره و ... صورت می گیرد . ارتباط ممکن است به صورت های مختلف اتفاق بیفتد . برقراری ارتباط یعنی رساندن نظرات و احساسات به یکدیگر. بدون چنین ارتباطی ، کار گروهی میسر نخواهد بود. در سازمان ها ارتباطات نقش و جایگاه ویژه ای دارد. برای مدیریت صحیح ، برقراری ارتباطات مؤثر از اهمیت بسزایی برخوردار است. ضمن برقراری ارتباطات مؤثر ، ارتباطات سازمانی بهبود می یابد. این مقاله با هدف دستیابی به نقش و جایگاه ارتباطات در مدیریت ، نگاهی گذرا به ارتباطات سازمانی ، نقش و جایگاه ارتباط در سازمان ها ، اثربخشی ارتباطات سازمانی ، بهبود تبادلات سازمانی ، ارتباطات مؤثر در گروه ها دارد.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ارتباطات، ارتباطات سازمانی، اثربخشی ارتباطات، شبکه های ارتباطی سازمان |
Subjects: | Z Bibliography. Library Science. Information Resources > ZA Information resources |
Divisions: | Other Journal > Journal of Health Administration |
Depositing User: | سمیه باغبانی |
Date Deposited: | 11 Sep 2017 05:44 |
Last Modified: | 11 Sep 2017 05:44 |
URI: | http://eprints.bpums.ac.ir/id/eprint/5875 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |