روش »ارزيابي همتايان« در ارزشيابي دانشجويان علوم پزشكي

کمالی, فرحناز and شکور, مهسا and یوسفی, علیرضا (1390) روش »ارزيابي همتايان« در ارزشيابي دانشجويان علوم پزشكي. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, 11 (9). pp. 1443-1452. ISSN 1735-8892

[img] Text
11 (3).pdf

Download (238kB)

Abstract

مقدمه: در سالهاي اخير به ارزيابي همتايان به عنوان يك روش ارزيابي پيشرفت تحصيلي توجه ويژهاي شده است. ولي با وجود ايان كه بسياري با اين روش آشنا هستند، هنوز در بسياري از دانشگاهها كه با روشهاي سنتي ارزيابي استفاده ميشوند به عنوان يك روش نوين محسوب ميشود. لذا در مقاله مروري حاضر به بررسي روش ارزيابي همتايان در آموزش پزشكي پرداخته شد. روشها: با بررسي كتب، مقالهها و تحقيقات از منابع معتبر علمي در زمينه آموزش و علوم پزشكي منتشر شده در منابع اطلاعاتي مستندات مرتبط با ارزيابي همتايان، مزايا، معايب، كاربردها و چگونگي اجراي آن استخراج شد

Item Type: Article
Subjects: WY Nursing
Divisions: Faculty of Nursing & Midwifery
Depositing User: زهرا صفایی
Date Deposited: 18 Mar 2019 06:03
Last Modified: 18 Mar 2019 06:03
URI: http://eprints.bpums.ac.ir/id/eprint/7688

Actions (login required)

View Item View Item