بررسی کیفیت آموزش و یادگیری در فضای مجازی شاد از نظر دانش آموزان دوره ابتدایی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398

حمزه لو, زهره and رحیمی, سعدا (2020) بررسی کیفیت آموزش و یادگیری در فضای مجازی شاد از نظر دانش آموزان دوره ابتدایی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398. مجله پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش, 3 (29). pp. 1-14. ISSN ۲٥۸۸-۷٥۱۳

Full text not available from this repository.

Abstract

پس از شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و کشور ما ایران ، مدارس جزء اولین مراکزی بودند که تعطیل شدند و اینن تعطیلنی تا پایان سال توسط دولت تائید شد. که در پی تعطیلی مدارس آموزش از رسانه ها (شبکه آمنوزش و ...) و فانای مجازی(پینام رسانهای مختلف خارجی و داخلی) انجام گرفت. هدف این مقاله بررسی آموزش و یادگیری در فاای مجازی شاد از دریچه نگاه دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستانهای سنندج و ارومیه می باشد که با روش کیفی و از طریق بررسی تجنار زیسنته داننش آموزان پایه سوم تا ششم ابتدایی به صورت نمونه گیری هدفمند از نوع ساده و در دسترس انجام گرفتنه اسنت.ابتدا توحنی ات لازم در خصوص آموزش و یادگیری در فاای مجازی شاد ارائه شده و در ادامه از طریق مصاحبه تلفنی بنا داننش آمنوزان دوره ابتدایی هر دو شهرستان مذکور مفاهیم اساسی از تجربیات زیسته دانش آموزان انجام گرفته و در سه مرحله کدهای باز(96کد ) و مقوله ها (7مقوله) و در نهایت ماامین (3مامون) دیدگاه دانش آموزان درباره پیام رسان شاد، نظر داننش آمنوزان در منورد یادگیری در فاای مجازی و نظر دانش آموزان در مورد ن وه مدیریت و برنامه ریزی فاای مجازی مشخص شده است.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: واژههای کلیدی: آموزش، یادگیری ، فاای مجازی شاد ، دانش آموزان دوره ابتدایی
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Law, Arts and Social Sciences > School of Social Sciences
Depositing User: خدیجه شبانکاره
Date Deposited: 13 Nov 2021 08:13
Last Modified: 13 Nov 2021 08:13
URI: http://eprints.bpums.ac.ir/id/eprint/9445

Actions (login required)

View Item View Item