![]() | Up a level |
آربونی, فریبا and نوریان, عباسعلی and بخشوده, هاجر (2011) بررسی نظر دانشجویان و اساتید دانشکدهی علوم پزشکی زنجان در مورد تأثیر ارزشیابی توسط دانشجویان بر عملکرد آموزشی اساتید. فصلنامه توسعه آموزش پزشکی در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 1-10. ISSN 2251-9521
آقاجانلو, علی and حریریان, حمیدرضا and غفوری فرد, منصور (2011) اثر آموزش CPRدر بهبود مهارتهای احیا و ماندگاری آن در دانشجویان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 11-15. ISSN 2251-9521
تقربی, زهرا and فخاریان, اسماعیل and میرحسینی, فخرالسادات and رسولی نژاد, سید اصغر and اکبری, حسین and عاملی, حسین (2011) پیش بینی عملکرد تحصیلی در دانشجویان رشته اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کاشان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 1-9. ISSN 2251-9521
جعفری, الهام and کمالی, صدیقه and کریمیان, نورالسادات and فتحی, افسانه (2011) وضعیت اشتغال دانش آموختگان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 25-30. ISSN 2251-9521
رحیمی, حمید and سیادت, علی and هویدا, رضا and نصرآبادی, حسنعلی and شاهین, آرش (2011) آسیب شناسی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس الگوی شش جعبه و ارتباط آن با سلامت سازمانی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 10-19. ISSN 2251-9521
رمضانی بدر, فرهاد and امینی, کوروش and محمدزاده, اکبر and موسایی فرد, مهدی (2011) عوامل مؤثر بر یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری: یک تحقیق کیفی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 20-30. ISSN 2251-9521
علیپور, محسن and فلاح, رمضان (2011) ارزشیابی مستمر به صورت پرسشهای کلاسی اثرات قابل توجهی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مطقع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ایفا می کند. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 37-42. ISSN 2251-9521
قوجق, دردی and جهانیان, ایمان and تاتار, محسن (2011) دیدگاه دانشجویان اینترن دانشگاه علوم پزشکی بابل بر نقش درس بیوشیمی در دستیابی به اهداف بالینی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 43-47. ISSN 2251-9521
محمدی, علی and وکیلی, محمدمسعود (2011) ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیدگاه دانشجویان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 31-41. ISSN 2251-9521
مختاری زنجانی, پوران and امامقلی خوشه چین, ترانه and شیری قیداری, پروین (2011) دیدگاه پرسنل مامایی شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی زنجان در ارتباط با دورههای آموزش مداوم. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 42-48. ISSN 2251-9521
ملکی, عطااله and کاظمی, مگنولیا (2011) ارزشیابی یک کتاب آموزش زبان تخصصی پزشکی بر اساس سنجش نیازهای دانشجویان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 49-55. ISSN 2251-9521
نصیری اصل, مرجان and علامی, عباس (2011) بررسی نگرش دانشجویان پزشکی قزوین نسبت به برنامه ادغام درس فارماکولوژی در مقطع فیزیوپاتولوژی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 31-36. ISSN 2251-9521
ولی زاده, مجید and موسوی نسب, سید نورالدین and نهاوندی, فریده (2011) بررسی تاثیر ادغام افقی برنامه کارآموزی روی برخی از شاخصهای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 56-62. ISSN 2251-9521
پاک پور, وحید and مهرداد, ندا and شکرابی, ربابه and سلیمی, صدیقه (2011) درک دانشجویان پرستاری از وضعیت موجود محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 3 (5). pp. 16-24. ISSN 2251-9521
کرمانشاهی, سیما and معماریان, ربابه and حسینی, اکرم السادات and زمزم, سوزان and نظاملی, فریال (2011) مقایسه برنامه آموزش کارشناس ارشد پرستاری درایران وکانادا. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 48-54. ISSN 2251-9521
گوهری نژاد, سلیمه and ملکی, محمدرضا and خواجه کاظمی, راضیه and عباسی, علیرضا and عطار جان نثار نوبری, فرناز (2011) اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران- پردیس همت. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 4 (6). pp. 55-62. ISSN 2251-9521