Items where Division is "Other Journal > Journal of Medical Education Development" and Year is 2014

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: ا | ب | ت | ث | ح | خ | د | ر | ز | س | ش | ص | ط | ع | ل | م | ن | و | ک
Number of items: 48.

ا

احمدنیا, الهه and تقی لو, غلامعلی and پیامی, میترا and احمدنیا, هادی (2014) دیدگاه دانشجویان در رابطه با عملکرد آموزشی ،روابط بین فردی و ویژگیهای شخصیتی مربیان بالینی دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 1-8. ISSN 2251-9521

ادیب, یوسف and فتحی آذر, اسکندر and دهقانی, غلامعلی (2014) نقش اعضای هیئت علمی در آموزش مبتنی بر شواهد از دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی : یک مطالعه کیفی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 1-18. ISSN 2251-9521

اعلا, مریم and سنجری, مهناز and پیمانی, مریم and میزابیگی, محمد and سالمی, صدیقه (2014) سبک های یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 19-27. ISSN 2251-9521

امانی, فیروز and تفرجی, رقیه (2014) سنجش سطح سواد اطلاعاتی و مهارت های استفاده از منابع اطلاعاتی تحت وب در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 91-92. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (14). pp. 1-10. ISSN 2251-9521

ب

باقری مجد, روح اله and پارسا, عبدالله and مهاجران, بهناز and قلعه ای, علیرضا and حسین پور, علیرضا (2014) حمایت سازمانی از ارزیابی عملکرد دانشجویان در نظام آموزش عالی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 28-41. ISSN 2251-9521

برهانی, فريبا and پوراعما, اعظم and عباس زاده, عباس (2014) تاثیر روش آموزشی مطالعه موردی و شبیه سازی بر خود ارزیابی دانشجویان پرستاری از مهارت در زمینه محاسبه دارویی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 42-49. ISSN 2251-9521

بشیریان, سعید and جلیلیان, فرزاد and براتی, مجید and غفاری, عهدیه (2014) تحلیل فاکتورهای پیش بینی کننده قصد استفاده از آموزش الکترونیکی در بین اعضای هیئت علمی با بهره گیری از تئوری رفتار برنامه ریزی شده. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 10-21. ISSN 2251-9521

بصیر شبستری, سمیرا and شیرین بک, ایمان and شروین بدو, رضا (2014) بررسی آگاهی و مهارت تشخیصی اینترنهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در زمینه بیماریهای دهان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 9-15. ISSN 2251-9521

بصیر شبستری, سمیرا and شیرین بک, ایمان and نوریان, عباسعلی and رستگار, مریم and سفیدی, فاطمه (2014) ارزیابی دیدگاه دندانپزشکان عمومی استان زنجان در مورد شیوه اجرای کمی و کیفی برنامه های آموزش مداوم. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 22-29. ISSN 2251-9521

بیکی, فریبا and جویباری, لیلا and ایزدی, صمد and صفار حیدری, حجت (2014) بررسی ارتباط سرمایه‌ی فرهنگی با انگیزه ورود به دانشگاه و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (14). pp. 11-19. ISSN 2251-9521

ت

توتونچی, مینا and بمانی, نیکو and طالقانی, فريبا and چنگیز, طاهره (2014) ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقاء مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی ایران. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (14). pp. 20-30. ISSN 2251-9521

ث

ثابت, عباس and صیف, محمدحسن and رستگار, احمد and طالبی, سعید (2014) تمایل به استفاده و بکارگیری از فناوری اطلاعات در بین دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز: ارائه الگوی تحلیل مسیر برای شناسایی عوامل موثر. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 85-93. ISSN 2251-9521

ثابت مهارلویی, عباس and صیف, محمدحسن and رستگار, احمد and احمدآبادی, خدیجه (2014) عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشگاهی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 71-85. ISSN 2251-9521

ثابت مهارلویی, عباس and صیف, محمدحسن and رستگار, احمد and احمدآبادی, خدیجه (2014) عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشگاهی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 71-85. ISSN 2251-9521

ح

حیدری, عباس and سودمند, پروانه and حاجی آبادی, فاطمه and آرمات, محمدرضا and راد, مصطفی (2014) بررسی علل و راهکارهای فاصله تئوری و عمل در پرستاری از دیدگاه آموزش: یک مطالعه مروری. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (14). pp. 72-85. ISSN 2251-9521

خ

خاتونی, مرضیه and علیمرادی, زینب and آتشی, وجیهه and سمیعی سیبنی, فاطمه (2014) تاثیر نرم افزار آموزشی طراحی شده در زمینه اصول و فنون عملی پرستاری و مامایی بر یادگیری مهارت های عملی دانشجویان پرستاری و مامایی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 64-71. ISSN 2251-9521

خواجه ای, سعید and درودی, هما and مرادی, شهلا and حسنی, داود (2014) بررسی ویژگیهای سازمان یادگیرنده در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیدگاه مدیران و کارکنان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 30-38. ISSN 2251-9521

د

دل آرام, معصومه and شریفی, ابوالقاسم (2014) مقایسه نمرات دانشجویان پرستاری در امتحان بهداشت مادران و نوزادان در دو آزمون تشریحی و چند گزینه ای. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی, 7 (14). pp. 31-37. ISSN 2251-9521

دهقانی, علی and بهارلو, رسول and مهبودی, لیلا and زارعی, زهرا and فرخ آبادی, فروغ and بی راضی غابش, آرمیتا (2014) بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغییرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (14). pp. 38-47. ISSN 2251-9521

دهقانی, غلامعلی and پیری, موسی (2014) بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان پزشکی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز. فصلنامه توسعه آموزش در علومپزشکی زنجان, 7 (14). pp. 48-58. ISSN 2251-9521

دین محمدی, محمدرضا and رمضانی بدر, فرهاد and پیروی, حمید and مهرداد, ندا (2014) تجربه سال آخر دانشجویان کارشناسی پرستاری در محیط های بالینی: فخر حرفه ای. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 39-48. ISSN 2251-9521

دین محمدی, محمدرضا and رمضانی بدر, فرهاد and پیروی, حمید and مهرداد, ندا (2014) تجربه سال آخر دانشجویان کارشناسی پرستاری در محیط های بالینی: فخر حرفه ای. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 39-48. ISSN 2251-9521

ر

رضائی, سارا and پرویزراد, پیمان (2014) کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی از دیدگاه دانشجویان و گروه آموزشی : یک پژوهش کیفی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 16-27. ISSN 2251-9521

رضائی, مهدی and خانکه, حميدرضا and رصافیانی, مهدی and حسینی, محمدعلی (2014) دیدگاه دانشجویان رشته کاردرمانی درباره اولین ترم آموزش بالینی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 34-44. ISSN 2251-9521

ز

زارعی, جواد and عزیزی, احمد and کاظمی, اعظم (2014) بررسی عوامل موثر بر کاهش میل به ادامه تحصیل در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز(1390). فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 49-59. ISSN 2251-9521

زارعی, جواد and عزیزی, احمد and کاظمی, اعظم (2014) بررسی عوامل موثر بر کاهش میل به ادامه تحصیل در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز(1390). فصلنامه توسعه آموزش پزشکی در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 49-59. ISSN 2251-9521

زنده دل, ابوالفضل and عنبری, خاطره and عبداللهی, زینب and غلامی, محمدرضا (2014) بررسی دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد شیوه ها، فرآیند اجرایی و معیارهای کیفیت تدریس در سال 1392-1391. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی لرستان, 7 (15). pp. 60-70. ISSN 2251-9521

زنده دل, ابوالفضل and عنبری, خاطره and عبداللهی, زینب and غلامی, محمدرضا (2014) بررسی دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد شیوه ها، فرآیند اجرایی و معیارهای کیفیت تدریس در سال 1392-1391. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 60-70. ISSN 2251-9521

س

سمیعی راد, فاطمه and قاسمی, زهرا (2014) پاسخگویی پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی قزوین, 7 (14). pp. 59-71. ISSN 2251-9521

ش

شاهی, عارفه and شاهی, مهران and آویژگان, مریم and کمالی, فرحناز and حسینی تشنیزی, سید سعید and ناصریان, بهجت and رزم آرا, اصغر (2014) نیازسنجی آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 72-84. ISSN 2251-9521

ص

صفاری, محسن and سنایی نسب, هرمز and رشیدی جهان, حجت and پورتقی, غلامحسین and پاکپور حاجی آقا, امیر (2014) شادکامی ، خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج). فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 45-56. ISSN 2251-9521

ط

طوقیان چهارسوقی, نرگس and ایرجپور, علیرضا (2014) موانع بکارگیری مهارت های تفکر انتقادی در پرستاران و دانشجویان پرستاری. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 86-93. ISSN 2251-9521

ع

عظیمی, محمد and پیری, موسی (2014) رابطه بین جهت گیری هدف با عملکرد ‌های آموزشی و خودکارآمدی تدریس در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 50-63. ISSN 2251-9521

علامی, عباس and صفاری, فاطمه (2014) تعیین همبستگی بین نتایج آزمون های آسکی و پیش کارورزی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 57-63. ISSN 2251-9521

ل

لوک زاده, زیبا and مهرپرور, امیرهوشنگ and داوری, محمدحسین and بهاءلو, مریم and میرزایی علویجه, مهدی (2014) بررسی دیدگاه اعضاء هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص آموزش مداوم غیر حضوری. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (14). pp. 86-93. ISSN 2251-9521

م

محمدپور, علی and خسروان, شهلا and منصوریان, محمدرضا and محمدیان, بتول (2014) موانع و تسهیل کننده های به کارگیری نتایج تحقیقات در بالین از دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد سال 1392. فصلنامه توسعه آموزش در علومپزشکی زنجان, 7 (15). pp. 103-116. ISSN 2251-9521

محمدپور, علی and نجفی, سمانه and خسروان, شهلا and منصوریان, محمدرضا (2014) عوامل موثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسین بالینی دانشکده پرستاری و مامایی گناباد و راهکارهای بهبود آن. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 107-115. ISSN 2251-9521

محمدی, علی and محمدی, جمشید (2014) بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی درباره محیط یادگیری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 117-126. ISSN 2251-9521

مشکی, مهدی and دهنوعليان, عاطفه and شارعی نیا, ملیحه (2014) ارزیابی درک دانشجویان علوم پزشکی از محیط های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 116-126. ISSN 2251-9521

منصوریان, محمدرضا and حسینی, مرضیه and خسروان, شهلا and عالمی, علی (2014) تاثیر دو روش ارزشیابی عینی ساختار یافته مهارتهای عملی (OSATS) و روش سنتی بر میزان رضایت دانشجویان و ارزیابان. فصلنامه توسعه آموزش پزشکی در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 64-73. ISSN 2251-9521

مهدوی لنجی, زهرا and قائدی حیدری, فاطمه (2014) مقایسه وضعیت اجرای کدهای اخلاقی در بین دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل در بیمارستان الزهرا شهر اصفهان در سال 1390. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 74-81. ISSN 2251-9521

مهرعلیزاده, سمیرا and رضایی, حامد and حشمتی فر, سجاد and پازکی, رامین (2014) ارزیابی روند تحصیلی دانشجویان پزشکی دوره ی بالینی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (1380 تا 1389). فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 28-33. ISSN 2251-9521

مهرعلیزاده, سمیرا and قربانی, راهب and حاجی اقاجانی, سعید and شفیعی, سمیه (2014) بررسی کیفیت آزمون OSCE در دانشگاه علوم پزشکی سمنان از دیدگاه دستیاران تخصصی و دانشجویان دکترای عمومی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی سمنان, 7 (16). pp. 127-135. ISSN 2251-9521

ن

نصیری, مرتضی and آدرویشی, سارا and گنجو, مهستی and اسدی, معصومه (2014) تاثیر دعای توسل بر کاهش اضطراب آزمون دانشجویان جدید الورود پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 1-9. ISSN 2251-9521

نصیری, مرتضی and نصیری, مصطفی and آدرویشی, سارا and هادیگل, طیبه (2014) آموزش آناتومی از طریق تلفن همراه در مقایسه باسخنرانی بر میزان یادداری دانشجویان پزشکی تأثیر بیشتری دارد. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (14). pp. 94-103. ISSN 2251-9521

و

وهابی, احمد (2014) ویژگی های یک استاد خوب دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی سنندج، سال 1392. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (13). pp. 82-90. ISSN 2251-9521

ک

کاظم پور, زهرا and اشرفی ریزی, حسن (2014) بررسی عوامل آسیب زای مطالعه در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (15). pp. 94-102. ISSN 2251-9521

کریمی مونقی, حسین and حسنیان, زهرا مرضیه and آهنچیان, محمدرضا (2014) بررسی وضعیت مدیریت دانش در علوم پزشکی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 7 (16). pp. 94-106. ISSN 2251-9521

This list was generated on Tue Sep 19 05:33:22 2017 IRDT.