Items where Division is "Other Journal > Journal of Medical Education Development" and Year is 2017

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: S | آ | ج | د | ر | ع | م | و | ک | گ
Number of items: 12.

S

Soofi, Sajid and Cousens, Simon and Turab, Ali and Wasan, Yaqub and Mohammed, Shah and Ariff, Shabina and Bhatti, Zaid and Ahmed, Imran and Wall, Steve and A Bhutta, Zulfiqar (2017) Effect of provision of home-based curative health services by public sector health-care providers on neonatal survival: a community-based cluster-randomised trial in rural Pakistan. The Lancet Global Health, 5 (8). e796-e806. ISSN 0140-6736

آ

آزادمهر, آرزو and ناستی زایی, ناصر (2017) رابطه‌ی جو اخلاقی با سکوت سازمانی اعضای هیات علمی. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 4-12. ISSN 2251-9521

ج

جمالی, غلام رضا and فتخاری, عابدین (2017) ارایه‌ی مدل ساختاری متغیر های مرتبط با رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 13-23. ISSN 2251-9521

د

دل آرام, معصومه and صادقی گندمانی, حمیدرضا and رسول زاده, نسرین and ناصری بروجنی, نرگس (2017) مقایسه‌ی تاثیر آموزش درس اصول و فنون پرستاری به روش نقشه مفهومی و روش متداول بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 44-55. ISSN 2251-9521

ر

رحیمی نیا, الهه and رحیمی نیا, حوریه and شریفی راد, غلامرضا (2017) بررسی مراحل و سبک های یادگیری بر اساس تئوری کلب (Kolb) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 24-32. ISSN 2251-9521

ع

عجم, علی اکبر and رضوانی, ابوالقاسم (2017) رابطه‌ی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با پیشرفت تحصیلی و اعتماد در روابط بین فردی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 33-43. ISSN 2251-9521

م

محمدزاده, بفرین and مقصودی, لیلا and وکیلی, محمدمسعود and صادقی, طاهره and زارعی, فاطمه (2017) رابطه ویژگی‌های فردی و تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 92-101. ISSN 2251-9521

محمودی, فیروز and صمدی, زهرا and فیض اله زاده, زینب (2017) تحلیل ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی مهارت های بین فردی (ISA) از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تبریز و علوم پزشکی تبریز. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی تبریز, 9 (24). pp. 72-84. ISSN 2251-9521

مرادی, شهلا and حسنی, داود and بهرامی, محسن and نوریان, عباسعلی (2017) نگاهی به شیوه‌ی آموزش پزشکی درکتاب کامل الصناعه الطبیه. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 85-91. ISSN 2251-9521

و

وهابی, بشری and وهابی, احمد and صیادی, مهناز and روشنی, دائم (2017) بررسی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سال 1394. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 102-112. ISSN 2251-9521

ک

کوهستانی, حمیدرضا and باغچقی, نیره and رضایی, کوروش (2017) تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری. فصلنامه توسعه آموزش دز علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 56-64. ISSN 2251-9521

گ

گلشا, رقیه and پاداش, لیلا and صفرنژاد, زهره (2017) بررسی بکارگیری دانش علوم پایه در دوره بالینی پزشکی با روش قانون آکام (نقشه مفهومی) درآموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان. فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان, 9 (24). pp. 65-71. ISSN 2251-9521

This list was generated on Sun Nov 19 08:31:55 2017 IRST.